پخش تریلی تراکتور دو چرخ در بازار به صورت عمده و بدون واسطه در بهترین کیفیت ها انجام می شود که به دلیل تنوع در طرح و مدل ها نیاز تمام مشتریان به طور کامل پوشش داده می شود، خریدار نیز می تواند تریلی پشت تراکتور دو چرخ را متناسب با نیاز خود و با اطمینان بالا از کیفیت ها تهیه نموده و ضمن بهره مندی از قیمت های ایده آل سود خوبی را بدست خواهد آورد. پخش مستقیم تریلی پشت تراکتور دو چرخ

بررسی کیفیت تریلی پشت تراکتور دو چرخ

بررسی کیفیت تریلی پشت تراکتور دو چرخ کیفیت تریلی پشت چرخ بسته به ضخامت بدنه و جنس قطعات بکار رفته در آن مانند نوع و کیفیت چرخ متفاوت است چون این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود، این دستگاه به سیستم مالبند تراکتور و به عنوان یرک کش نصب می شود که نوع دوچرخ از مدل های تک محور می باشد. در دیواره تریلی تراکتور توری هایی نصب می شود که ظرفیت آن را در حمل محصولات کشاورزی بالا می برد و بارهای دو تا ۴ تن را می تواند جابجا کند، همچنین دارای دو مدل غربیلک دار و ساده است که کاربرد هر کدام متفاوت می باشد و جنس بدنه تریلی از فولاد و آهن با ضخامت بالایی است که براحتی بار سنگین را حمل می کند. تریلی تراکتور در برابر فشار، ضربه و تحولات آب و هوایی مقاومت بالایی دارد که به دلیل داشتن لاستیک مخصوص و مستحکم در زمین های سنگلاخی، ناهموار و کوهستانی براحتی جابجا می شود، همچنین بسته به مدل دارای دو سیستم ترمز مکانیکی و هیدرولیکی است که نوع هیدرولیکی از نمونه های پیشرفته بوده و ایمنی بیشتری دارد.

خرید مستقیم تریلی پشت تراکتور دو چرخ

خرید مستقیم تریلی پشت تراکتور دو چرخ خرید تریلی تراکتور دو چرخ در بازار به وفور انجام می شود چون این مدل دارای کارایی زیادی بوده و مصارف بالایی را پوشش می دهد به همین دلیل خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است، همچنین به دلیل تنوع در نوع و مدل های آن حق انتخاب مشتری بالا می باشد. تریلی پشت تراکتوری بدنه آن با رنگ کوره ای و الکترواستاتیکی پوشش داده شده که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و خش دارد و از سیستم چراغ و اخطار نیز برخوردار می باشد، همچنین ظرفیت آن نیز بسته به ابعادی که دارد متفاوت بوده و به دلیل دیواره های بلندی که داشته بار زیادی را می تواند جابجا کند. دیواره تریلی تراکتور در برابر سایش مقاوم بوده و برخی مدل های آن دارای نردبان می باشد که بسته به مدل درب آن در سمت چپ، راست یا عقب باز و بسته می شود، علاوه بر آن بسته به نوع و مدل درب دو لنگه یا یک لنگه دارد و بیشترین رنگ های آن سبز، آبی و قرمز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید