تریلی از جمله تجهیزات مهم کشاورزی و بیل مکانیکی هیوندای 500 است که اغلب در بخش پشتی تراکتورها قرار گرفته و حمل می‌شود، برخی از این تریلی ها در مدل های دو چرخ تولید شده و نمونه دیگری از آنها از تریلی های چهار چرخ هستند. تولید این مدل از تجهیزات کشاورزی در اندازه های گوناگونی انجام می شود و هر کدام از آنها تحمل وزنی خاص خود را دارد، فروش تریلی تراکتور چهار چرخ ۷ تنی در مقایسه با سایر تریلی ها بیشتر بوده و افراد نیز به دنبال خرید این مدل از این تریلی ها هستند.

مقاله مرتبط: خرید تریلی

فروش تریلی تراکتور چهار چرخ 7 تنی

بهترین مدل تریلی تراکتور کدام است؟

بهترین مدل تریلی تراکتور کدام است؟ تریلی چهار چرخ و بیل مکانیکی هیوندای 520 با کیفیت و درجه یک باید از ویژگی هایی برخوردار باشد، تولید تریلی از گذشته تا کنون در کشورهای مختلف انجام می شده و ایران نیز در این زمینه فعالیت های بسیاری داشته است، شرکت تراکتور سازی تبریز علاوه بر ساخته انواع تراکتورها در زمینه ساخت تریلی نیز فعال بوده و مدل های مختلفی از آن را به بازار ارائه کرده است.

از بهترین مدل های تریلی می‌توان به نمونه‌هایی اشاره کرد که از ورقه های فلزی ضخیمی برای ساخت آن استفاده شده است، برخی از تریلی ها در زمینه حمل و جابجایی مصالح سنگین وزن استفاده می‌شوند و به همین جهت باید از آلیاژ مقاومی ساخته شده باشند. به طور معمول بخش کناره‌های تریلی از ورقه های نازک تری ساخته شده اما بخش کفی این نوع تجهیزات باید از ورقه های بسیار ضخیم و مقاوم تولید شده باشد.

چرخ هایی که برای تریلی در نظر می‌گیرند به صورت دوگانه یا چهارگانه می باشد، نمونه های چهارگانه تریلی تعادل بهتری داشته و بیشتر در بخش کشاورزی از آنها استفاده می شود به طور معمول تریلی های موجود در بازار هر یک اندازه و وزن خاصی دارد که برای حمل آن باید از تراکتور مخصوص استفاده کرد، برخی از تراکتورهای کوچک قدرت اینکه بتوانند تریلی های بزرگ را حمل کنند نداشته و به همین خاطر شما باید در ابتدا نوع تراکتور خود را برای خرید تریلی آن در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط: خرید بیل تراکتور

قیمت انواع تریلی تراکتور چهار چرخ

قیمت انواع تریلی تراکتور چهار چرخ قیمت تریلی تراکتور وابسته به وزن آن می باشد تریلی ها هر چقدر که از ورقه های ضخیم تر و مقاوم تری برای ساخت آنها استفاده شده باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد و علاوه بر آن نوع پلاستیک و تعداد محورهای به کار رفته در زمینه ساخت نیز از مواردی هستند که در زمینه کاهش و افزایش قیمت آنها تاثیر گذار می باشد، فروشگاه های ما می توانند نیاز شما را به انواع تریلی های تولید شده در ایران تامین کنند به این منظور و برای تحویل برترین مدل تریلی چهار چرخ بهتر است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

3 پاسخ

  1. سلام
    این تولیدات چون جزو ماشین آلات سنگین محسوب میشن قطعا بسیار کران هم هستند
    آیا فروش اقساطی دارید؟ با چه شرایطی؟

    1. سلام خانم ملکی. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  2. سلام. از بهترین مدل های تریلی می‌توان به نمونه‌هایی اشاره کرد که از ورقه های فلزی ضخیمی برای ساخت آن استفاده شده است، برخی از تریلی ها در زمینه حمل و جابجایی مصالح سنگین وزن استفاده می‌شوند و به همین جهت باید از آلیاژ مقاومی ساخته شده باشند. به طور معمول بخش کناره‌های تریلی از ورقه های نازک تری ساخته شده اما بخش کفی این نوع تجهیزات باید از ورقه های بسیار ضخیم و مقاوم تولید شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید