تراکتور تریلی و بیل مکانیکی هیوندای 500 یکی از وسایل کشاورزی است که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار گرفته است و الان هم به شکل پیشرفته تری از آن در صنعت کشاورزی استفاده می شود. هم تراکتور و هم تریلی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای استفاده نوعی از کشاورزی به کار برده می شود. در ایران برای برداشت محصولات کشاورزی و باغداری بیشتر از دو نوع تراکتور فرگوسن و رومانی استفاده می‌کنند. قدرت انواع تراکتور با هم فرق دارد و همچنین نوع کوچک و بزرگ هم دارند.از تراکتور امروزه در بسیاری از کارهای کشاورزی مانند: شخم زدن، درو کردن، دندانه زدن، بذر افشانی، نرم کردن خاک، سم پاشی، بارکشی و… استفاده می‌شود.در تعریف تراکتور می توان گفت تراکتور وسیله‌ای است که برای تأمین قدرت مورد نیاز جهت کشیدن وسایل و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش تراکتور تریلی با بهترین قیمت

انواع تراکتور تریلی جک دار مخصوص مواد فله

انواع تراکتور تریلی جک دار مخصوص مواد فله تریلی تراکتور و بیل مکانیکی هیوندای 520 انواع مختلفی دارد که از آنها با توجه به نوع کاری که می خواهند انجام بدهند، در صنعت کشاورزی به کار می گیرند. تریلی تراکتور دو چرخ یکی از انواع این تریلی ها می باشد. این نوع از تریلی که برای جابه جا کردن مواد فله در زمین های ناهموار کشاورزی به دلیل سبک بودنش نسبت به تریلی های تراکتوری که تعداد چرخ بیشتری دارند به کار گرفته می شود. جک تریلی تراکتور وسیله‌ای از تریلی است که با کمک آن تریلی را تخلیه می‌کنند. طریقه تخلیه کردن تریلی ها با توجه به تعداد چرخ آن فرق می‌کند. جک تریلی دو چرخ وقتی برای تخلیه به کار گرفته می شود تریلی از عقب شروع به تخلیه مواد فله ای می کند. تریلی دو چرخ در نواحی کوهستانی بیشتر از آن استفاده می کنند. پر درخواست ترین و پر مصرف ترین نوع تریلی که عمومیت زیادی پیدا کرده نوع تریلی دو چرخ است. ساخت و تولید تریلی های دو چرخ در ایران با کیفیت خیلی خوب رو به پیشرفت است، به طوری که تولید در حدی است که از آن ها به کشورهای دیگر صادر هم می شود.

خرید عمده تراکتور تریلی رومانی

خرید عمده تراکتور تریلی رومانیتراکتور رومانی ساخت ایران نیست این نوع تراکتور در سالهای گذشته به عنوان اولین تراکتورها از کشور رومانی به ایران برای کمک به صنعت کشاورزی، وارد شده اند. این تراکتورها الان هم در ایران به کار برده می شوند چون ایران توانسته در این زمینه پبشرفت کند و خیلی از قطعات آن را تولید کند. خرید عمده تراکتور تریلی رومانی اگر صورت بگیرد، تأثیر زیادی بر روی قیمت نهایی این تراکتور تریلی خواهد داشت. ساخت و تولید تریلی های مخصوص تراکتور رومانی در ایران وجود دارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید