بیل صاف کن جلو تراکتور یکی از تجهیزات جانبی وصل شونده به تراکتور از قسمت جلو می باشد که دارای کارکردهای بسیار زیادی است و عملکرد تراکتور را به مقدار قابل توجهی افزایش می ‌دهد. فروشنده برتر این محصول اقدام به ارائه آن با قیمت و کیفیت مناسب نموده است و خریداران می ‌توانند در تماس مستقیم با این فروشنده بیل جلو تراکتور آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس مورد نظر خود دریافت کنند. فروشنده بیل صاف کن جلو تراکتور

اطلاعاتی پیرامون بیل صاف کن جلو تراکتور

اطلاعاتی پیرامون بیل صاف کن جلو تراکتور از جمله ادوات و تجهیزات کشاورزی بسیار مفید که می تواند در صنایع راهسازی، ساختمانی، دامپروری و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد صاف کن جلو تراکتور می باشد که قابلیت نصب بر روی انواع تراکتور های خارجی و ایرانی را دارا می باشد. این ابزار قابلیت تنظیم ارتفاع بر روی تراکتور را داشته و می تواند تا ۳۰ درجه زاویه آن را به طرفین تغییر داد. از ویژگی‌های فیزیکی این بیل می توان به داشتن تیغه ضد سایش در آن اشاره کرد که از استحکام و قدرت بسیار بالایی برخوردار است. نحوه نصب این قطعه بر روی تراکتور سریع و آسان است و اغلب برای رنگ آمیزی آن از رنگ های اپوکسی صنعتی استفاده شده است و در نهایت اینکه ابعاد استانداردی داشته که معمولاً ۲۲۰۰*۶۰۰ میلی متر می باشد.

راه های خرید بیل صاف کن جلو تراکتور

راه های خرید بیل صاف کن جلو تراکتور برای خرید بیل جلو تراکتور که به بیل صاف کن نیز معروف است راه های بسیار متفاوتی وجود دارد که برخی از این راه ها توسط واسطه ها ارائه شده اند و منجر به گران شدن محصول برای خریدار می ‌شوند و در برخی نیز سفارش و خرید به طور مستقیم از فروشنده صورت می گیرد که بهترین روش های خرید است. در راهروش های خرید مستقیم می توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و قیمت این بیل صاف کن جلو تراکتور ارائه شده است و خریداران با داشتن اطلاع از قیمت و مشخصات کامل این محصول می ‌توانند به راحتی ثبت سفارش خود را در قسمت فروش سایت انجام دهند. از دیگر راه‌های خرید مستقیم می توان به استفاده از شماره تلفن های موجود در صفحه اول همین سایت اشاره کرد که باعث ایجاد ارتباط بین خریدار و فروشنده شده و محصول با پایین ترین نرخ ممکن قابل سفارش است. از فواید خرید مستقیم این است که نیازی به مراجعه به فروشگاه فروشنده این محصول نبوده و این محصول به طور مستقیم و در اسرع وقت برای خریدار با تضمین کیفیت و سلامت ارسال خواهد شد.

3 پاسخ

  1. درخواست یک عدد تیغ جلو ۴۷۵ دارم با شما نتوانستم ارتباط برقرارکنم لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید