عرضه بهترین بیل چهار جک تراکتور باعث شده میزان فروش به طور غیر منتظره ای افزایش یابد چون مشتریان همیشه به دنبال خرید محصول با بالاترین کیفیت و عملکرد می باشند بیل چهار جک تراکتور یکی از ادوات می باشد که به تراکتور متصل می شود و همین باعث شده تراکتور در راهسازی، کشاورزی و دامپروری کاربرد فراوانی داشته باشد. عرضه بهترین بیل چهار جک تراکتور

نکاتی مهم قبل خرید بیل چهار جک تراکتور

نکاتی مهم قبل خرید بیل چهار جک تراکتور هنگام خرید بیل چهار جک تراکتور باید به نکات زیر توجه بفرمایید:
  • با توجه به نوع تراکتور اندازه بیل چهار جک را انتخاب کنید.
  • برای اطمینان از کیفیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.
عرضه بیل چهار جک تراکتور به دلیل مزیت های فراوانی که دارد افزایش یافته است به عنوان نمونه دارای باکت های قابل تعویض می باشد که می توان به باکت سیلو تراش، باکت سنگ جمع کن، باکت علوفه گیر، پاکت میکسر بتن و خاک صاف کن و… اشاره کرد. حدود 4 متر حداکثر ارتفاع بلند شدن آن می باشد چون دارای 4 جک هیدرولیکی دو طرفه است هنگام بارگیری تعادل بالای دارد به راحتی و سریع باکت توسط یک نفر باز و بسته می شود نشیمنگاه بیل دو تکه گاه دارد که این باعث شده کار با آن به آسانی انجام شود. با استفاده از ورق های آلیاژی شناسنامه دار و باکیفیت ساخته شده است لقی در آن صفر می باشد جنس پین های آن فولاد برشی می باشد بر روی پین ها یک شیار مارپیچی وجود دارد که باعث شده گریس کاری محل به خوبی انجام شود. دارای رنگ اپوکسی دو جزئی می باشد و ضد سایش است جنس ناخن های آن فولاد فورچ شده است بر روی انواع تراکتور ها به راحتی نصب می شود شیلنگ های آن دارای دو لایه از الیاف فلزی می باشند که می توانند 330 بار فشار کاری را تحمل کنند امکان نشتی روغن از شیلنگ ها به هیچ عنوان وجود ندارد چون بست شده اند.

قیمت باورنکردنی بیل چهار جک تراکتور

قیمت باورنکردنی بیل چهار جک تراکتور قیمت باورنکردنی بیل چهار جک تراکتور با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم دارای نوساناتی می باشد البته نوع برند، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند. قیمت تراکتور چهار جک بسته به نوع برند متفاوت می باشد علاوه بر این تراکتوری که دارای این نوع بیل باشد خاک های مختلف، مواد و سنگ ها را به راحتی بارگیری می کند به همین برای برای پاک سازی زمین های کشاورزی و زراعی فوق العاده می باشد چون می تواند خاک های حجیم و سنگ های بزرگ را حمل کند و زمین کشاورزی را آماده کشت نماید و همین باعث شده خرید تراکتور دارای بیل جک چهار افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید