نام دیگر فرانت لودر و بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای، همان بیل می باشد که در جلوی تراکتور نصب می شود. این وسیله جزء پرکاربردترین ادواتیست که در مکان های مختلف همچون ساخت و ساز، زمین های کشاورزی و … استفاده می شود. فرانت توسط کارخانجات ماشین سازی تولید شده و به عنوان متعلقات تراکتور یا لودر استفاده های زیادی از آن می شود. شرکت فروش فرانت لودر تراکتور باغی، این محصول پرکاربرد را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند. شرکت فروش فرانت لودر تراکتور باغی

بررسی کیفیت فرانت لودر ایرانی

بررسی کیفیت فرانت لودر ایرانی کیفیت فرانت لودر ایرانی و بیل مکانیکی هیدرومک لاستیکی بسیار بالا می باشد. نصب و راه اندازی آن  نیز بسیار سریع و آسان است. با توجه به اینکه استحکام و مقاومت بالایی دارد، وزن آن نسبت به حجمش سبک و ناچیز می باشد.

بدنه ی آن از رنگ اپوکسی چند لایه پوشیده شده است. این قطعه مهم و پرکاربرد از متریال و مواد اولیه درجه یک و مرغوب ساخته شده است و قبل از اینکه وارد بازار شود به مرحله ی کنترل کیفیت رفته و کاملا استاندارد سازی شده است تا در برابر ضربه های سخت و محکم به خوبی دوام داشته باشد.

از دیگر مزایایی که باعث افزایش کیفیت فرانت لودر ایرانی شده است قدرت بالای آن در کندن می باشد. این لودر قابل نصب شدن بر تمام تراکتورها را دارد و از این نظر نمی توان برای آن هیچ محدودیتی در نظر گرفت.

میزان ارتفاعی که این بیل و جک آن می تواند داشته باشد حداکثر تا 4 متر است. انواع باکت را می توان به آن نصب کرد و قابلیت تعویض باکت نیز وجود دارد. به طور مثال می توان از نمونه های برف روب، علوفه گیر، سنگ جمع کن و … استفاده کرد.

قیمت فرانت لودر تراکتور در بازار ایران

قیمت فرانت لودر تراکتور در بازار ایران قیمت فرانت لودر بستگی به نوع و کیفیت آن دارد. به دلیل کاربرد فراوان این قطعه از تراکتور، تولید آن در کشور ما بالا بوده و در چند سال اخیر با پیشرفت زیادی همراه بوده است. قیمت فرانت لودر تراکتور در بازار ایران بسیار مناسب می باشد.

با توجه به افزایش قیمت ارز، نمونه ی وارداتی فرانت قیمت بیشتری از نمونه ی تولید شده در داخل کشور دارد.  قیمت لودر تراکتور به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این مرکز بسیار مناسب و ارزان بوده و به صورت غیر حضوری و آنلاین به تمام شهرها ارسال می شود.

بیل جلو تراکتور در راه سازی کاربرد وسیعی دارد. مقاومت این بیل در برابر سنگ و اشیاء محکم و سخت بسیار بالاست. خریداران و متقاضیان این محصول می توانند به صورت غیرحضوری اقدام به خرید و سفارش آن از اقصی نقاط کشور نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید