خرید مستقیم تریلی پشت تراکتوری تک محور به صورت اینترنتی از طریق این مجموعه انجام می گیرد. تریلی پشت تراکتوری تک محور معمولا برای حمل یونجه و علوفه دام و غذای طیور به کار گرفته می شود به این دلیل که دیواره تریلی نسبت به دیگر تریلی ها دارای ارتفاع و بلندی بیشتری است به همین خاطر توسط تراکتور های سنگین و نیمه سنگین جابه جا می شوند. استفاده از این تریلی به دلیل سرعت بخشیدن در کار نقش به سزایی در افزایش محصول و سود دهی زمین های کشاورزی و باغ داری دارد. خرید مستقیم تریلی پشت تراکتوری تک محور

شناخت تریلر تراکتور تک محور

شناخت تریلر تراکتور تک محور تربلر تراکتپر تک محور یکی از ادوات و ماشین آلات ارزشمند و کارآمد می باشد که در صنایع معدن، کشاورزی، دامداری، ساختمانی، حمل بار سنگین و… استفاده می شود. این محصول به دلیل داشتن لاستیک های بسیار قوی و با کیفیت و مجهز به سیستم های روز دنیا دارای طول عمر بالایی بوده و هزینه نگهداری و تعمیرات ان بسیار پایین می باشد. این محصول به دلیل سهولت در زمان اتصال به راحتی کار نموده و در موارد صنعتی و حمل و نقل استفاده می شود. این محصول برای انتقال محصولات کشاورزی در زمان برداشت، جابجای و حمل در صنعت معدن و مواد معدنی، صنعت ساختمانی، رفع نیاز شهرسازی و راه سازی، جابجای پسماند شهری و در کل تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. تریلی تراکتور انواع مختلفی دارد و در ابعاد و حجم متر مکعب واگن، قدرت سیستم هیدرولیک، وزن و کارایی آنها با هم تفاوت می باشد. ساخت تریلی تراکتور در مدل های مختلفی انجام می شود و با چرخ های متفاوتی در سایز های گوناگونی تولید می شود. در صنعت کشاورزی دقت زیادی در زمان انتخاب تریلی باغی باید داشته باشید به دلیل حمل بار استاندارد بنا به محصول برداشتی، واگن، چرخ، و سیستم ترمز حائز اهمیت است. جنس بدنه تریلی تراکتور فلزی بوده و در مقابل فشار و جابه جایی بار سنگین، شرایط آب و هوای و حرارت مقاومت بالایی دارد.

فروشنده تریلی پشت تراکتوری تک محور

فروشنده تریلی پشت تراکتوری تک محور فروش تریلی تراکتور به روش های مختلفی در سراسر کشور انجام می گیرد. با خرید به صورت اینترنتی از این مجموعه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و بیشترین علل که بر روی این این محصول تاثیر گذار بوده عبارتند از:
  • باز شدن دیواره های تریلی تراکتوری امکان نصب توری محافظ در بالای دیواره ها
  • دارای سیستم ترمز هیدرولیک
  • امکان انتقال و جابجای در مسیر های خاکی و کوهستانی
  • نصب آسان به تراکتور
  • قیمت مناسب
  • دارای چراغ خطر برقی
  • لاستیک های مقاوم و با کیفیت
برای کسب اطلاعات قیمت تریلی عقب تراکتور فقط کافی است با فروشندگان ما تماس حاصل فرمایید. این محصول در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال می شود.

2 پاسخ

  1. سلام عزیزان.خسته نباشید که تولیدات داخل را رونق داده آید و موجب سربلندی ایران عزیزمون هستید.

  2. سلام. این محصول به دلیل سهولت در زمان اتصال به راحتی کار نموده و در موارد صنعتی و حمل و نقل استفاده می شود. این محصول برای انتقال محصولات کشاورزی در زمان برداشت، جابجای و حمل در صنعت معدن و مواد معدنی، صنعت ساختمانی، رفع نیاز شهرسازی و راه سازی، جابجای پسماند شهری و در کل تمامی صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید