خوشبختانه کشور ما دارای بزرگ ترین و معتبرترین تولیدی های، تریلی کفی پشت تراکتوری و بیل مکانیکی ایرانی می باشد. این تولیدی ها فوق العاده ترین و اصل ترین تریلی کفی تراکتور را تولید می کنند که برای انواع کارهای کشاورزی اعم از حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. این تولیدی ها از برندهای معتبر و معروف برای ساخت محصولات خود بهره می برند و انواع سفارشات را در خصوص این محصول از مشتریان و متقاضیان می پذیرند.

تولیدی تریلی کفی پشت تراکتوری سفارشی

انواع مدل تریلی تراکتور

انواع مدل تریلی تراکتور تریلی و بیل مکانیکی هپکو اراک یکی از وسیله های مخصوص و کاربردی تراکتور است که از زمان های بسیار قدیم، برای کارهای کشاورزی، ساختمان سازی، حمل و نقل و… مورد استفاده مردم قرار می گرفته است. تریلی در انواع و مدل های مختلف ساخته می شود که هر کدام از آن ها مزیت ها و کارکردهای مخصوص به خود را دارند. همچنین تریلی ها در سایز، اندازه و وزن های متفاوت تولید می شوند تا با تراکتور متناسب با خود استفاده شوند.
برای همه ی تراکتورها از یک نوع تریلی استفاده نمی شود؛ زیرا وزن تراکتورها با یکدیگر متفاوت است و همه ی آن ها به یک اندازه توان تحمل وزن یک تریلی را ندارند. این محصول با تعداد چرخ های متفاوت ساخته می شود که می توان به تریلی دو چرخ، چهار چرخ، تریلی تراکتور شش چرخ که با دو جک همراه است و… اشاره کرد. هر کدام از این محصولات نام برده برای کار خاصی استفاده می شوند و توان باربری آن ها نیاز متفاوت است. برخی از تریلی ها توان حمل چند تن بار را نیز دارند.
انواع مدل تریلی در تعداد چرخ ها، اندازه و تعداد جک، وزن و سایز لاستیک، تعداد سیلندر و… خلاصه می شود. همین موارد ذکر شده سبب تنوع در مدل ها و طرح های این محصول شده است.

قیمت تریلی کفی پشت تراکتوری در بازار

قیمت تریلی کفی پشت تراکتوری در بازار قیمت تریلی کفی پشت تراکتور به عوامل زیادی از جمله: نوع و کیفیت تریلی، وزن حمل بار، مدل و طرح آن، کارایی و کاربرد، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، نوع خرید عمده یا تکی و… بستگی دارد. قیمت این محصول در بازار فروش نسبت به محصولات مشابه بسیار ارزان تر و مناسب تر است. اگر تریلی کفی پشت تراکتور در بازار فروش به صورت عمده خریداری شود، قیمت منصفانه تری دارد.
یکی از انواع تریلی های کاربردی و پرفروش، تریلی تراکتور رومانی است؛ زیرا این نوع محصول از کیفیت، زیبایی، قیمت فوق العاده و … برخوردار است. همچنین وزن سبک آن سبب شده تا بسیاری از کشاورزان به این محصول روی آورند و آن را انتخاب و خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید