اهمیت صادرات تریلی پشت تراکتوری سه محور و بیل مکانیکی صفر هیوندای در بازار متفاوت است. این اهمیت در قیمت می باشد و می تواند دلایل زیاد دیگری نیز داشته باشد. مواد اولیه ای که در تولید این محصول به کار رفته است باید کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشد. بالا رفتن و یا پایین آمدن نرخ این مواد اولیه تاثیر زیادی بر قیمت نهایی آن دارد زیرا هر چه قیمت های آن ها تغییر کند قیمت تمام شده تریلی ها نیز دچار تغییر می گردد.

اهمیت صادرات تریلی پشت تراکتوری سه محور

روش ساخت تریلی پشت تراکتوری

روش ساخت تریلی پشت تراکتوری

نحوه ساخت تریلی پشت تراکتوری و بیل مکانیکی هیدرومک 220 بدین صورت می باشد :

  • ابتدا باید طرحی زیبا و دقیق از تریلی کشیده و آماده شود.
  • سپس باید مشخص شود که تریلی چند چرخ باید داشته باشد. تریلی ها از دو چرخ تا تعداد چرخ های بیشتر ساخته می شوند.
  • در طراحی اولیه چهار چوب تریلی با فلزات مستحکم و مقاوم مانند فولاد جوشکاری می شود.
  • در فرایند ساخت تریلی به طور معمول از ورقه های فولادی استفاده می شود. هر یک از ورق ها بعد از برش، فرم دهی و در نهایت طبق طراحی اولیه به یکدیگر جوش داده می شوند. کف تریلی نیز از جنس ورقه های فولادی ساخته می شود اما یک کفی چوبی بر روی آن قرار می گیرد تا فرایند جابه جایی کالا ساده شود. همچنین کف تریلی ها جوری ساخته می شوند تا به گونه ای ضد آب باشند.
  • در زیر بدنه تریلی جک هایی قرار می گیرد که تریلی قابلیت تخلیه بار نیز داشته باشد.
  • وقتی که بدنه تریلی ساخته شد جای تایرها ساخته و جوشکاری می شود.
  • بعد از آماده شدن بدنه و جای چرخ های تریلی نوبت به محل اتصال تریلی به تراکتور می باشد که با یک ظرافت و استحکام خاصی مراحل جوشکاری آن انجام می شود. این قسمت از تریلی به دلیل اهمیت بالایی که دارد باید خیلی محکم و مقاوم ساخته شود که در مواقع به کارگیری تریلی دچار انحراف و واژگونی نشود.
  • در مرحله آخر نیز تایرهای تریلی که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند نصب می شوند.

شرکت عرضه تریلی پشت تراکتوری سه محور

شرکت عرضه تریلی پشت تراکتوری سه محور

وب سایت ما با شرکت  عرضه تریلی پشت تراکتوری سه محور در ارتباط مستقیم است و محصول خود را  به صورت مستقیم عرضه می نماید. در نتیجه علاوه بر اینکه تنوع بسیار زیادی از این محصول توسط وب سایت ما به مشتریان ارائه می شود، قیمت تمام شده آن ها برای مشتریان نیز بسیار مناسب خواهد بود.

چرا که به واسطه عرضه مستقیم و حذف دلال ها قیمت محصول کمتر شده و نهایتاً مشتری می تواند محصول را با قیمت تمام شده کمتری از ما خریداری نماید. علاوه بر این محصولات ما از برندهای معتبر می باشد. در نتیجه کیفیت محصولات ارائه شده به وسیله ما بسیار بالاست و دارای طول عمر بسیار مناسبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید