بیل لودری چهار جک تعادلی و جک بازویی سیماران s4، همان گونه که از اسمش پیداست دارای چهار جک می باشد و قابلیت جا به جا کردن جلو تراکتور را دارد و در صنایع مختلف و در کشاورزی و راهسازی و… بسیار مورد استفاده می باشد. در مرکز تولید بیل لودری چهار جک تعادلی این بیل با بهترین کیفیت و با مجهزترین ترین دستگاه های پیشرفته توسط متخصصان ایرانی تولید شده و برای فروش به بازار عرضه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مرکز تولید بیل لودری چهار جک تعادلی

انواع بیل لودری جکدار

انواع بیل لودری جکدار قبل از خریدن بیل لودری و جک برقی ماشین باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید مثلا انواع بیل لودری جکدار را بشناسید همچنین در هنگام خرید باید به نوع کاربردی که از آن انتظار دارید توجه کنید بیل لودر جکدار به دو نوع سه جک و چهار جک موجود می باشند که نوع چهار جک آن کاربرد بیشتری دارد. برای کاربرد در کشاورزی و صنعتی بهترین گزینه انتخاب نوع چهار جک آن می باشد یعنی چهار جک هیدرولیکی دارد که با فشار به طرفین در هنگام بارگیری، در آن تعادل ایجاد می شود.

نوع سه جک آن بیشتر برای دامپروری و پرورش گاو شیرده مناسب می باشد چرا که سنگین نبوده و نیاز شما را برای کار دامپروری برآورده می کند. در هنگام خرید آن به جنس ورق آلیاژی این بیل ها باید توجه ویژه کرد چرا که این بیل ها باید دارای فیتینگ کاملی باشند و در پین های آنها هیچ لقی و شلی احساس نشود. این وسیله با رنگ اپوکسی صنعتی پوشانده می شوند و به این ترتیب مقاومت آن را در برابر عوامل محیطی و جوی بالا می برند.

شایان ذکر است که بهترین این لودرها ناخن هایی از جنس فولاد ضد زنگ و ضد سایش دارند. از ویژگی های دیگر این بیل ها قابلیت نصب آنها در انواع تراکتورها همچون فرگوسن، رومانی و… می باشند و به این ترتیب قابلیت و کاربردهای آنها افزایش می یابد.

خرید بیل لودری چهار جک از تولید کننده

خرید بیل لودری چهار جک از تولید کننده در فروشگاه مرکزی انواع ادوات کشاورزی و بیل جلو تراکتور به فروش می رسد. بسیاری از مشتریان این بیل تمایل دارند آن را از نمایندگی های آن خریداری کنند چرا که هم از قیمت مناسب تری برخوردارند و هم اینکه با ارائه محصولات با کارت گارانتی، خیال خریدار را راحت می کنند که در صورت خرابی قطعات آن می توان از طریق نمایندگی اقدام نمود.

شما نیز می توانید برای خرید آن به مرکز ما مراجعه نمایید و این محصول با کیفیت و کاربردی را در تناژ بالا و قیمت مناسب سفارش دهید‌. برای خرید آن می توانید از طربق مراجعه حضوری به مرکز اقدام نمایید. همچنین می توانید به صورت اینترنتی به سفارش آنلاین آن بپردازید و بیل لودری چهار جک عالی را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید