یکی از مهم ترین ابزارهای کشاورزی که به تراکتور متصل شده و کشاورزان توسط آن می توانند انواع محصولات کشاورزی، کود و … را به زمین زراعی خود انتقال دهند تریلی تراکتور دوچرخ 3/5 تن است. این ابزار دارای عملکردی بسیار عالی بوده و برای کار در شرایط سخت ساخته شده است و کشاورزان می توانند حجم وسیعی از بارها را وزن بالا را توسط این تریلی جا به جا نموده و به محل مورد نظر خویش حمل کنند. فروش تریلی تراکتور دوچرخ 3/5 تن بغلدار

آشنایی با بهترین تریلر تراکتور دو چرخ

آشنایی با بهترین تریلر تراکتور دو چرخ برای تولید تریلر تراکتور دو چرخ از جدیدترین دانش و فناوری روز دنیا استفاده شده است و این ابزار کارایی بسیار خوبی از خود ارائه داده و به کشاورزان کمک می کند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن انواع بارها و تولیدات خود را جا به جا نمایند؛ این تریلرها وسیله ای کاربردی هستند که به تراکتورهای دو چرخ وصل می شوند و می توان توسط آن ها بارهایی تا وزن 500 کیلوگرم را حمل نمود. در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما با بهترین تریلر تراکتور دو چرخ به برخی از مهم ترین ویژگی های آن اشاره می کنیم:
  • تریلی دو چرخ دارای یک صندلی چرمی است که دارای چهار کمک فنر می باشد و کشاورزان می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.
  • بر روی این تریلی ها بنا بر سفارش مشتری می توان سایبان هایی وصل کرد که محصولات کشاورزی را از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید در امان نگه دارند.
  • ابعاد و اندازه ای که برای این چرخ ها در نظر گرفته شده است 500 در 10 تراکتوری می باشد که می توان توسط آن ها به راحتی تمامی جاده های ناهموار را پیمود و بارها را به سلامت به مقصد رساند.
  • توپی که برای تولید این چرخ ها به کار رفته است کاملاً نو بوده و به هیچ عنوان استوک نیست.

خرید تریلی تراکتور دوچرخ 3/5 تن از کارخانه

خرید تریلی تراکتور دوچرخ 3/5 تن از کارخانه این روزها بسیاری از کشاورزانی که همواره باید انواع بارهای سنگین را جا به جا نموده و توسط آن به کشت و کار محصولات زراعی خویش بپردازند، اقدام به خرید تریلی کفی تراکتور دو چرخ 3/5 تن از کارخانجات تولید کننده این محصول نموده و از کارایی بی نظیر آن برخوردار می شوند. با استفاده از این تریلی می توان محصولاتی مانند برنج، گندم، کودهای شیمیایی، هیزم و حتی دستگاه هایی مانند سمپاش را حمل نمود؛ یکی از ویژگی های جالب توجهی که در ساختار این تریلی ها وجود دارد این است که در آن ها یک محفظه مخصوص برای حمل بار وجود دارد که باعث می شود بارهای شما در هنگام حمل و نقل آسیبی نبینند و به سلامت به محل مورد نظر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید