تیغه جلو تراکتور و بیل مکانیکی نصر یکی از ادوات مهم و ضروری بوده که برای عملیات خاک برداری، برف روبی و کشاورزی استفاده می شود. این نوع تجهیزات به گونه ای تولید شده اند که قابلیت نصب بر روی تمامی تراکتور های قدیمی و جدید از جمله رومانی و فرگوسن را دارند. تیغه ها توسط مقاوم ترین آلیاژ تولید شده تا در طول استفاده مشکلی برای آنها بوجود نیاید، برخی از این ادوات به صورت ثابت و برخی متحرک بوده که توسط اهرم های مشخص داخل اتاقک تراکتور می تواند تغییر کند. جهت سفارش تیغه جلو تراکتور با قیمت ارزان، با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

سفارش تیغه جلو تراکتور ارزان

شرایط نگهداری تیغه جلو تراکتور

شرایط نگهداری تیغه جلو تراکتور برخی از افراد که در کارهای جاده سازی فعالیت دارند، این نوع تیغه ها را به صورت مدام استفاده کرده و نیازی به جداسازی آن از تراکتور و بیل مکانیکی هیوندای 330 ندارند. برخی از افراد نیز تنها برای عملیات خاصی این ادوات را نصب کرده و پس از آن می بایست از تراکتور جدا شده و در محل مناسبی نگهداری شود. تیغه های موجود در بازار قیمت نسبتا بالایی داشته و بخاطر همین موضوع می بایست در نگهداری آنها، نهایت دقت را داشته باشید.

بهترین شرایط جهت نگهداری تیغه جلو تراکتور:

  1. تنها زمانی تیغه را بر روی تراکتور نصب کنید که به آن نیاز دارید.
  2. عملیات نصب و راه اندازی تیغه باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام گیرد.
  3. سعی کنید تیغه را در مکان های مرطوب و فضاهایی که مدام در آنجا بارندگی و یخ بندان وجود دارد قرار ندهید زیرا در گذر زمان، باعث زنگ زدگی و پوسیدگی آن خواهد شد.
  4. در فصول زمستان اگر از تیغه استفاده نمی کنید، سعی کنید آن را توسط پلاستیک پوشش دهید.
  5. عملیات روغن کاری دستگاه باید به صورت دوره ای و مداوم انجام گرفته تا قطعات آن دچار آسیب نشوند.

توزیع سراسری تیغه جلو تراکتور

توزیع سراسری تیغه جلو تراکتور از انواع تیغه تراکتور، جهت عملیات مسطح و هموار کردن زمین یا جداسازی سنگ های بزرگ نیز انجام می گیرد که هر کدام از آنها طول و عرض مختلفی دارند.

توزیع تیغه جلو تراکتور با برندهای خارجی و داخلی صورت می پذیرد که هر کدام از آنها برای عملیات خاصی مناسب می باشد. افرادی که این نوع تجهیزات را برای عملیات سنگین مانند خاک برداری یا جاده سازی انتخاب می کنند، باید از مدل های بسیار مقاوم و مستحکم انتخاب کرده تا در طول استفاده مشکلی برای آنها پیش نیاید.

شرکت های زیادی در داخل ایران اقدام به تولید نمونه های مختلف از این دستگاه نموده اند که به جرأت می توان گفت، کیفیت آنها مشابه با برندهای خارجی می باشد. جهت راهنمایی بیشتر در خصوص این مدل ادوات، می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید