همان گونه که میدانید در صنعت کشاورزی و دامپروری از ادواتی همچون تریلی پشت تراکتوری استفاده میشود که طراحی و ساخت تریلی پشت تراکتوری و بیل مکانیکی نصر تخلیه عقب به گونه ای می باشد که درب تخلیه آن در قسمت انتهایی تریلی است و محور های چرخ آن در انواع مختلف دو چرخ، چهار چرخ و حتی شش چرخ بسته به حجم گنجایش و نوع استفاده متغیر است. تریلی های پشت تراکتوری در مصارف گوناگون اعم از گاوداری های صنعتی و سنتی و کشاورزی و یا تمامی تمامی کارگاه ها و یا شرکت های که برای جابه جایی بار  نیاز به تریلی های پشت تراکتوری دارند استفاده میشود. ساخت تریلی پشت تراکتوری تخلیه عقب

انواع تریلی پشت تراکتوری از نظر نحوه تخلیه

انواع تریلی پشت تراکتوری از نظر نحوه تخلیه انواع تریلی پشت تراکتوری و بیل مکانیکی هیوندای 330 مختلف هستند که درب های تخلیه آنها متفاوت است به گونه ای که بعضی از آنها قابلیت این را دارند که دیواره های کناری تریلی را باز کنید و به صورت لولایی می باشد که درب  به سمت پایین می آیند و یا گونه دیگر درب تخلیه در عقب تریلی می باشد و آن نیز سه نوع است که مکان قرارگیری لولاها متفاوت است به طوری که لولا ها می توانند در کنار، بالا و پایین قرار گیرند و هر کدام باعث تفاوت در نحوه تخلیه و باز و بسته شدن درب آن می گردد. به طوری که در کشاورزی از نوع دیواره های کناری استفاده بیشتری می شود و در دامپروری ها از نوع درب عقب لولای بالا که تخلیه همراه با جک هیدرولیکی که در کف تریلی متصل به شاسی است انجام می شود. تریلی هایی که دیواره های کناری آن به عنوان تخلیه استفاده می شود نیز دارای جک هیدرولیک می باشند که تریلی را به پهلو بلند میکند و عمل تخلیه بار را انجام میدهد. ناگفته نماند که جک هیدرولیک به وسیله شلنگ های مخصوص  به تراکتور متصل میشود تا نیروی بلند کردن تریلی را از تراکتور بگیرد‌.

توزیع تریلی پشت تراکتوری تخلیه عقب

توزیع تریلی پشت تراکتوری تخلیه عقب شما به راحتی می توانید با مراجعه به مراکز فروش تریلی های پشت تراکتوری تخلیه عقب  با بازدید و بررسی تریلی دلخواه  و مطابق گنجایش دلخواه  تریلی پشت تراکتوری  را خریداری فرمایید. اما مراکز فروش تریلی های تراکتور جهت آسایش و رفاه مشتریان خود  خرید و فروش خود را به صورت اینترنتی نیز انجام میدهند. که با در اختیار گذاشتن اطلاعات و مشخصات دقیق تریلی ها کار را برای مصرف کنندگان راحت تر ساخته است.و مشتری میتواند با مطالعه دقیق مشخصات فنی تریلی ها خرید خود را انجام دهد. تریلی های پشت تراکتوری از سالیان دور همواره به کمک مشاغلی همچون کشاورزی و دامپروری پرداخته اند که هم استهلاک بسیار پایین و هم کاربرد فراوان آن هر روزه محبوبیت خود را افزایش میدهد.

2 پاسخ

    1. با سلام .جناب فیروز آبادی لطفاً با شماره 09127135842 مدیریت فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید. با تسکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید